• OMNIA

    Sirkeltrening styrke-kondisjon m/intervaller på 45 sek.
    • Jørgen Sælø

      Jørgen Sælø

      One of the greatest moments in life is realizing that two weeks ago your body couldn't do what it just did.

      Jørgen Sælø startet opp HT-Club i 2010. Han er internasjonalt sertifisert personlig trener, og har i tillegg spesialisering innen muskel og ledd, kosthold og ernæring samt prestasjonsrettet trening. Han jobber og brenner for å hjelpe andre mennesker til en generell bedre helse og livsstil, samtidig som han veileder idrettsutøveren på vei mot sine treningsmål. Han har lang erfaring vedrørende trening og kosthold på barn og ungdom, og han har utarbeidet eget concept på sine livsstilsendringskurs, HT-Club Concept..

      Erfaringer

      • Personlig Trener.
      • Brenner for jobben
      • Imøte kommende.
      • Finner det beste programmet for deg.

      Archievements

      • Lorem ipsum pheretra interdurum
      • Suspendise venis
  • spinning

    spinningSpinning er en treningsform for alle, om du er godt trent eller litt mindre trent. Spinningsyklene er en nyere versjon av de gamle ergometer syklene, de er mindre og virker litt mer som en vanlig sykkel enn de store klumpene i et treningsstudio. Spinningsyklene har en motstandskontroll og du bestemmer selv motstanden under timene. Ulike posisjoner underveis gjør at man føler variasjon og at man får brukt mer av kroppen. Teknikk har også en del å si mens man sitter på en spinningsykkel. Dårlig teknikk kan gi deg stiv nakke og skuldre og du får ikke gitt fullt jern pga. av ubehag. Det er derfor viktig for deg som er helt ny og aldri har vært med på en spinningtime, eller det er en stund siden sist, å si ifra til en eventuell instruktør.
    • Beate Sælø

      Beate Sælø

      Just go. Getting out the door is always the hardest part.

      Beate Sælø har drevet med idrett siden barneårene, og har brukt mesteparten av sin fritid på dette. Hun har bakgrunn fra håndball og volleyball, men sin største lidenskap var rytmisk sportgymnastikk. Hun gikk 3 år på idrettslinjen og har bred erfaring innen ulike idretter og treningslære. Hun startet opp HT-Club i 2010, og har undervist fast i Pilates siden 2011, samt hatt timer som Zumba, stretching og balanse-styrke.

  • Pilates

    PilatesPilates: Rolige styrkeøvelser på matte, med bruk av egen kroppsvekt. Fokus på indre kjernemusklatur.
    • Beate Sælø

      Beate Sælø

      Just go. Getting out the door is always the hardest part.

      Beate Sælø har drevet med idrett siden barneårene, og har brukt mesteparten av sin fritid på dette. Hun har bakgrunn fra håndball og volleyball, men sin største lidenskap var rytmisk sportgymnastikk. Hun gikk 3 år på idrettslinjen og har bred erfaring innen ulike idretter og treningslære. Hun startet opp HT-Club i 2010, og har undervist fast i Pilates siden 2011, samt hatt timer som Zumba, stretching og balanse-styrke.

  • Slynge

    Slynge: Basis styrke trening ved bruk av slynger.
    • Jørgen Sælø

      Jørgen Sælø

      One of the greatest moments in life is realizing that two weeks ago your body couldn't do what it just did.

      Jørgen Sælø startet opp HT-Club i 2010. Han er internasjonalt sertifisert personlig trener, og har i tillegg spesialisering innen muskel og ledd, kosthold og ernæring samt prestasjonsrettet trening. Han jobber og brenner for å hjelpe andre mennesker til en generell bedre helse og livsstil, samtidig som han veileder idrettsutøveren på vei mot sine treningsmål. Han har lang erfaring vedrørende trening og kosthold på barn og ungdom, og han har utarbeidet eget concept på sine livsstilsendringskurs, HT-Club Concept..

      Erfaringer

      • Personlig Trener.
      • Brenner for jobben
      • Imøte kommende.
      • Finner det beste programmet for deg.

      Archievements

      • Lorem ipsum pheretra interdurum
      • Suspendise venis
  • Romaskin

    Roing intervall (Per): 6 x 4 min intervaller, med pauser på 1 minutt. ca 80% av maks puls. En liten pause midtveis, med mulighet for å strekke på beina.
    • Per Abrahamsen

      Per Abrahamsen

      Of course it's hard. It's supposed to be hard. If it were easy, everybody would do it. Hard is what makes it great.

      Per Abrahamsen har ca 40 års fartstid innenfor diverse idretter, og drevet aktivt med både spydkast, ishockey og sykling. Han har selv brukt mye roing som en del av sin egentrening, opp i mellom årene og tar deg mer enn gjerne med på en inspirerende og motiverende rotime, på våre Concept 2 romaskiner.

  • Spinn Club Virtual

    Spinn Club Virtual: er en spinntime, uten live instruktør. Du kan velge mellom ulike etapper, hvor løypen vises på storskjerm, og instruktøren tar deg igjennom økten. Du kan når som helst benytte deg av vår Club virtual, utenom våre ordinære spinntimer.
    • Spinn Club Virtual

      Spinn Club Virtual

      Share

  • Slynge avansert

    Slynge avansert: Tyngre og mer avanserte slyngeøvelser for den som vil utfordre seg
    • Jørgen Sælø

      Jørgen Sælø

      One of the greatest moments in life is realizing that two weeks ago your body couldn't do what it just did.

      Jørgen Sælø startet opp HT-Club i 2010. Han er internasjonalt sertifisert personlig trener, og har i tillegg spesialisering innen muskel og ledd, kosthold og ernæring samt prestasjonsrettet trening. Han jobber og brenner for å hjelpe andre mennesker til en generell bedre helse og livsstil, samtidig som han veileder idrettsutøveren på vei mot sine treningsmål. Han har lang erfaring vedrørende trening og kosthold på barn og ungdom, og han har utarbeidet eget concept på sine livsstilsendringskurs, HT-Club Concept..

      Erfaringer

      • Personlig Trener.
      • Brenner for jobben
      • Imøte kommende.
      • Finner det beste programmet for deg.

      Archievements

      • Lorem ipsum pheretra interdurum
      • Suspendise venis
  • Sirkeltrening styrke-intervall

    Sirkeltrening styrke-intervall: Sirkeltrening styrke-kondisjon m/intervaller på 4x4 minutter
    • Jørgen Sælø

      Jørgen Sælø

      One of the greatest moments in life is realizing that two weeks ago your body couldn't do what it just did.

      Jørgen Sælø startet opp HT-Club i 2010. Han er internasjonalt sertifisert personlig trener, og har i tillegg spesialisering innen muskel og ledd, kosthold og ernæring samt prestasjonsrettet trening. Han jobber og brenner for å hjelpe andre mennesker til en generell bedre helse og livsstil, samtidig som han veileder idrettsutøveren på vei mot sine treningsmål. Han har lang erfaring vedrørende trening og kosthold på barn og ungdom, og han har utarbeidet eget concept på sine livsstilsendringskurs, HT-Club Concept..

      Erfaringer

      • Personlig Trener.
      • Brenner for jobben
      • Imøte kommende.
      • Finner det beste programmet for deg.

      Archievements

      • Lorem ipsum pheretra interdurum
      • Suspendise venis
  • Sirkeltrening core strength

    Sirkeltrening core strength: Sirkeltrening styrke-kondisjon m/intervaller på 20 sek.
    • Jørgen Sælø

      Jørgen Sælø

      One of the greatest moments in life is realizing that two weeks ago your body couldn't do what it just did.

      Jørgen Sælø startet opp HT-Club i 2010. Han er internasjonalt sertifisert personlig trener, og har i tillegg spesialisering innen muskel og ledd, kosthold og ernæring samt prestasjonsrettet trening. Han jobber og brenner for å hjelpe andre mennesker til en generell bedre helse og livsstil, samtidig som han veileder idrettsutøveren på vei mot sine treningsmål. Han har lang erfaring vedrørende trening og kosthold på barn og ungdom, og han har utarbeidet eget concept på sine livsstilsendringskurs, HT-Club Concept..

      Erfaringer

      • Personlig Trener.
      • Brenner for jobben
      • Imøte kommende.
      • Finner det beste programmet for deg.

      Archievements

      • Lorem ipsum pheretra interdurum
      • Suspendise venis
  • Stretching med avspenning

    Stretching med avspenning (Beate): Gode tøyeøvelser for hele kroppen med avspenning til musikk.
    • Beate Sælø

      Beate Sælø

      Just go. Getting out the door is always the hardest part.

      Beate Sælø har drevet med idrett siden barneårene, og har brukt mesteparten av sin fritid på dette. Hun har bakgrunn fra håndball og volleyball, men sin største lidenskap var rytmisk sportgymnastikk. Hun gikk 3 år på idrettslinjen og har bred erfaring innen ulike idretter og treningslære. Hun startet opp HT-Club i 2010, og har undervist fast i Pilates siden 2011, samt hatt timer som Zumba, stretching og balanse-styrke.

  • Spinn intervall pyramide

    Spinn intervall pyramide: korte og lange intervaller, som bygges opp som en pyramide, med 1 min pause. Intervallene bygger seg opp fra 2 min og opp til 5 min, og tilbake igjen til 2 min. Roer ned med noen tunge tråkk, før det avsluttes med noen tabata intervaller.
    • Wenche Wister

      Wenche Wister

      Wenche Wister er ei allsidig dame, som liker all slags trening og har interesse for ernæring. Hun trener aktivt med sykling, og startet opp som sertifisert spinn instruktør i 2010. Hun er glad i å mixe musikk, og setter sammen flotte spinntimer til fengende musikk. Bli med på hennes timer, og du vil bli revet

      Wenche Wister er ei allsidig dame, som liker all slags trening og har interesse for ernæring. Hun trener aktivt med sykling, og startet opp som sertifisert spinn instruktør i 2010. Hun er glad i å mixe musikk, og setter sammen flotte spinntimer til fengende musikk. Bli med på hennes timer, og du vil bli revet med av hennes evne til å spre sitt gode humør og treningsglede.

  • Sirkeltrening 50 rep

    Sirkeltrening styrke-kondisjon m/intervaller på 20 sek.
    • Jørgen Sælø

      Jørgen Sælø

      One of the greatest moments in life is realizing that two weeks ago your body couldn't do what it just did.

      Jørgen Sælø startet opp HT-Club i 2010. Han er internasjonalt sertifisert personlig trener, og har i tillegg spesialisering innen muskel og ledd, kosthold og ernæring samt prestasjonsrettet trening. Han jobber og brenner for å hjelpe andre mennesker til en generell bedre helse og livsstil, samtidig som han veileder idrettsutøveren på vei mot sine treningsmål. Han har lang erfaring vedrørende trening og kosthold på barn og ungdom, og han har utarbeidet eget concept på sine livsstilsendringskurs, HT-Club Concept..

      Erfaringer

      • Personlig Trener.
      • Brenner for jobben
      • Imøte kommende.
      • Finner det beste programmet for deg.

      Archievements

      • Lorem ipsum pheretra interdurum
      • Suspendise venis
  • Balanse-Styrke

    Balanse-styrke (Beate): Funksjonelle øvelser, uten trinnkombinasjon. Fokus på å utfordre og bedre balanse, samt opprettholde en sterk benbygning. Timen ledes av fysioterapeut og er tilpasset en voksen gruppe.
    • Beate Sælø

      Beate Sælø

      Just go. Getting out the door is always the hardest part.

      Beate Sælø har drevet med idrett siden barneårene, og har brukt mesteparten av sin fritid på dette. Hun har bakgrunn fra håndball og volleyball, men sin største lidenskap var rytmisk sportgymnastikk. Hun gikk 3 år på idrettslinjen og har bred erfaring innen ulike idretter og treningslære. Hun startet opp HT-Club i 2010, og har undervist fast i Pilates siden 2011, samt hatt timer som Zumba, stretching og balanse-styrke.

  • Ryggtrim

    • Mette Bergquist

      Mette Bergquist

      Share

Annonser